seydabal_60 merhabalar. Sağlıkla kucağınıza alın ins bebeğinizi 🌸 spinal iğnesinden hiç korkmanıza gerek yok. Zaten o heyacanla muhtemelen hiçbir şey anlamazsınız😅 ameliyat anında da kesinlikle acı hissetmiyorsunuz. Hatta ben o kadar heyecanlıydım ki ‘doktor hanım başlamayın, uyuşmadım daha. Ayaklarımı hissediyorum’ demişti. Meğer o sırada çoktan kesmişler bile, ben heyecandan öyle sanmışım. Kesinlikle ameliyattan korkulacak hiçbir şey yok 💖💖 5.günün sonunda da tüm ağrılarım tamamen geçmişti.