Nacyax Talentedmom ben yoykodan aldım gayet güzel ve kolay kapanıyor tek olumsuz yanı yönünü değiştiremiyorsun o kadar ilk başta puset olacağı için çok da sorun etmedim ben pusetin yönünü istediğim gibi koyabiliyorum
altayimmm25 Joie tourist modelini aldık puset aparatı var çok kolay katlanıyor umarım sürüşü de güzeldir daha deneyimlemedik ❤️🥹
sendekimsinnn altayimmm25 bnde onu kullanıyorum canım 2 senedir nerdeyse sürüşnü vs çok beğeniyorum tek elle bile sürebiliyosun kolay manevra yapabiliyosun memnunum açıkcası
Nacyax Talentedmom evet hem normal bebek arabasinin kılıfıni söküp kullanabiliyorsun hemde direk arabayla birlikte katlaninca da baya küçük oluyor çekçek kısmı birde koruma kilifida var taşıması kolay geldi bana