Ben bir kaç gönderdim 6 7 haftalık ultrason arkadaşlarımınkini hepsini ee doğru söyledi plesantaya göre bakıyor acaba denk mi grldi merak ettim doğrusu, bana da buradakiler kız bebek dedi ramzi ye göre chat inatla erkek diyor plesantaya göre 🫠 sağlıklı olsun da… uyuşmayınca yazayım dedim 😂