aalevaksyy Doktor söyledi normalde bebeğimin haftası 29+3 Ultrasonda 30+3 gördü normal olduğunu gayet sağlıklı olduğunu da söyledi ama şimdi 30 dan mı hesaplamalıyım doğuma kadar ?
Esiilaa aalevaksyy hayır son adet tarihiniz ne ise ondan devam ediliyor bebek bazen biraz önde veya geride olablr sizim haftanız son adetle hesaplananla ilerliyor
Meri3535 aalevaksyy hayır normaline göre hesaplayacaksın. Benim ki 3 hafta önde, değişim falan yok normal hesaplamaya devam. Kilosu fazla olunca haftasına göre hızlı gelişmiş olmuyor ne yazık ki.
Nilayy95 aalevaksyy son adet tarihinize göre hesaplayın her ultrason farklı değer gösterir. Kilo ve boyda.
Kvsr46kvsr aalevaksyy son adetine göre hesaplıcaksın 1 hafta sıkıntı değil. Benim 4 hafta ilerde 😅 4 hafta fazla bi süre olduğu için böyle devam ederse erken alırız dedi..