Kızlar bugun ilk defa bu doktora gittim normalde Ezgi ere gidiyordum ama Ezgi hanımdan çok daha iyi çok sıcak karşıladı yalnız ultrason görseli çok kötü vermiş sonradan fark ettim bide bana bebeği hiç göstermedi kızım vardı yanımda Bi yerleri karıştırıyordu tam odaklanamadım zaten her zaman böyle mi bu doktor