Gizem1504 erken değil ki o haftalarda yapılır zaten. İhmal etmeyin belirtiler var malesef. İnşallah çıkmaz. Ben ben 3 gebeliğimin üçünde de yaptırdım sorun olmadı. Abartıldığı gibi zor bişey de değil. Ben içeceği aldım market geze geze içtim süre bitince döndüm kan verdim düşünün yani öyle basit. Tek sıkıntı aç ve susuz olduğunuz için kan aldırmak bi tık daha ağrılı oluyor bulması zor oluyor. Ama ikinci verişte sıkıntı olmuyor damarlar şiştiği için