Bir kaç gün önce de yazmıştım adetim dört gün geçti demiştim hala regl olmadım dişlerimde SORUNLAR var üç tane dolgu bir tane kanal tedavisi aslında önceki hamileliğimde diş ağrısı çok çektiğim için hatta dört aylıkken dişim çekilmişti bu sefer tedbirli olacaktım ama olmadı bir heyecana kaptırdım kendimi neyse disime röntgen çekilecek tabi tabelada yazıyor hamile riski olanlar giremez diye kan vermediğim için emin değildim o yüzden diş işi iptal eğer hamileysem bir de diş sorunu eklenecek yine güzel bir hamilelik geçiremeyeceğim çok üzgünüm hastaneden geldiğimiz den beri başım ağrıyor stresten