36 haftalık hamileyim bugün nstde düzenli sancılarım çıktı ama ben hiçbir şey hissetmiyorum ebe açılmama baktı açılmamda yok doktor 2 güm sonra tekrar nstye gel bakalım duruma göre dedi sancı çıkıp en fazla ne kadar bekletirler ki başına gelen var mı