Kızlar merhaba adetime bir hafta var ve ovalosyon n testi yaptım böyle
eliff__
eliff__ foto yok baciko
eliff__ cnm bi gebelik testi yapsana yada yarın sabah
Eslem2112 attım canım gebelik testi yapsam çıkar mı
Eslem2112
eliff__ bence bi dene
Eslem2112 Canım şu anki uygulamaya göre 3+2 gözüküyor yani gebelik varsa çıkar mı ya
Eslem2112 fotoğraf attım gördün mü
eliff__ bence varsaa çıkar benimde öyle varsa 3+2 gözüküyor
eliff__ bu hcg mi cnm
Eslem2112 hamile misin canım
Eslem2112 bir gebenin günlüğü ovulasyon testi
eliff__ yok değilim cnm
eliff__ olursa die ama sanmıyorum içimde bir his var
Eslem2112 benimmii
eliff__ yok benimki sanmıyorum 😂