Mucize0 Aaayseeert Benim yeni 4 hafta ama 2 gündür adet olacak gibi kasıklarımda ağrılarım var.. Biraz korkuyorum bazen. Sizinde mi öyle ?
Aylince Aaayseeert azalıyor ama tam geçmiyor benimde 10 haftalık ara ara halen kasik bel ağrısı yasiyorum özellikle bel ağrısı çok oluyor. İlk gebeligimde bu kadar kasik bel ağrısı yaşamadım o yüzden bende teredut ediyorum bazen endiselendiriyor
Aaayseeert Mucize0 benim de 4 hafta falanken çok kasık ağrım oldu hatta adet falan olacağım sandım sonradan birazcık daha azaldı
Aaayseeert Mucize0 belim ağrıdı yani kuyruk sokumuma doğru olan yer ekstra olarak da göğüslerim çok hassastı başka bi belirti yaşamadım
Mucize0 Aaayseeert Peki bisey daha sorucam ☺️ hakkinizi helal edin :)) sürekli yattınız mı yani yoksa hareket halinde miydiniz
Aaayseeert Mucize0 canım benim tüp bebek ben transfer günümden bu yana hep yatıyorum ve dinleniyorum herkesin gebeliği bir olmaz belki ama ben bu şekilde geçiriyorum günlerimi