ppmerlina Bebek_4 beta hcg önce kana, daha sonra idrara karışır. Yani idrarda daha geç öğreniriz canım
Buse4161 Bebek_4 değer çok düşük ise idrar testlerinde çıkmaz, hamilelik başladıysa ve çok yeniyse henüz betahcg üretilmemiş de olabilir o yüzden en kesin sonuç kan vermek oluyor
Gamzehamile Bebek_4 normal bı durum henüz gebeliğin basindasindasiniz kanda çıkabilir sonra idrara yansır 1 2 hafta sonra idrar testi yaptığınizda çıkar
Bglmmrn Serone canım bat 26 mayıs 20 sınde kan verdım negatif çıktı pozitife dönme ihtimali var mı sence
Bebek_4 Ben ilaç kullanıyorum aslında daha bigün bitti 7 gün ara vermek lazım ama 3 gündür midem bulanıyor belim ağrıyor ve etin kokusuna asla dayanamıyorum test yaptım çıkmadı kan vermeye de gitmedim bu durumu yaşayan var mı acaba diye sormak istedim
Fulya94 Ben iki gün önce test yaptım negatifti. Bat 25 mayıs.acaba geç döllenme olmuş olabilir mi ki ya sanki var gibi ama
Bebek_4 Fulya94 vallaha bende de aynısı bende bilemedim mide bulantısı belim kopuyor karnım ağrıyor diğer çocuğumda ilaç kullanırken olmuştu 3 aylıktı öğrendiğimde bundada aynısı olur mu diye korkuyorum vallaha
Serone Bglmmrn inş vardır ama erken daha adet gecikmesini beklicem bende üzülmemek için en doğrusu beklemek testler yoruyor
Bebek_4 Benim ilacım dün bitti 7 gün içinde adet görmem gerek inşallah olurum olmazsam o zaman yapacağım testi
Bebek_4 ppmerlina ilaç kullanırken hamile kalan var mı acaba belirtileri nelerdi diğer oğlumda bilmeden kullandığım için erkenm doğum yaptım vallaha korkuyorum
ppmerlina Bebek_4 hamile olduğunu bilmeyip mutlaka ağrı kesici, antibiyotik falan kullanan vardır bitanem yani belki ben bile içmişimdir hiç hatırlamıyorum ama genelde bebekler sürpriz şekilde geliyor zaten 🤣🤣
Bebek_4 ppmerlina doğru benim oğlumda karın içi gelişmemişti doktorda kullandığım ilaçtan olacağını söylemişti insan ister istemez korkuyor birde 3 tane var zaten 4. Cüyü kaldıramam sanırım 😅