Gebelik testi yaptıktan sorna sağlık ocagina gidip kan verdim. Ordaki doktr 7 haftaya kadr bekle sonra kadın doğum doktoruna gt dedi. Acikcasi mantikli buluyorm bunu kandan sorna hemen gidiliyor bu sefer erkn olduğu için kese gorulmuyor ne Blm kalp atsi duyulmuyor vs vs bu sefer insanın moreli bozuluyor korkuyor.