Blumom Ay canım luan nasılsın benim de 5+2 dün kontrolüm vardı kese göremedim beta 1900 olmuş akşam kanamam oldu tek sefer az miktarda şimdi de lekem var 2 Ay önce düşüğüm vardı onda progestan vermişti doktor dün akşam içtim ne olur ne olmaz diye leke geçmezse bi doktora gidicem senin kanama alanı yoksa için rahat olsun rahim ağzı da hassas oluyormuş kanama ondan da olabilirmiş doktor rahimle alakalı biley demedi az bi ağrım vsr gidip gelen