Kızlat merhaba daha öncede yazmıştım tekrar sormak istiyorum . Kaşık ağrılarım vardı iki gün önce hala devam ediyor belim ağrıyor bacaklarım ağrıyor sürekli yorgun ve uykusuzum . Nasip olursa ikinciyi istiyoruz Bu ay deneme yaptık sadece . Adet tarihim 4 Mayıs 15 Mayıs’ta ilişki oldu ve yaklaşık üç gündür ağırlarım devam ediyor yani psikolojik değil kasıklarım belim bacaklarım ağrıyor . Hamilelik belirtisi mi acaba bilmiyorum hiç bu şekil ağırlarım olmamıştı adetime 10 gün var test içinde erken değil mi n. Bu şekilde ağırlar yaşayıp hamile olan oldu mu yazabilir misiniz lütfen . Birde tuvalete gittiğimde sarı akıntım olduğunu görüyorum iç çamaşırım da peçete de bişey yok ama iç çamaşırım sarı şeklinde . Enfeksiyonum yok artık neden ağrıyor diye düşünmekten sıkıldım geçmiyor çünkü test ve ya kanda çıkar mı yardımcı olur musunuz 🥹