Esma006 Ayakta iken kasigim da ağrı var sanki dusecekmis bebek gibi hissediyorum yatınca bir sıkıntım yok ağrı bıçak saplanir gibi ağrı gidiyor sizde de var mı böyle durum
Tontis2025 Esma006 yatınca geçiyorsa hiç bir sorun yok. Bu haftalarda kasık ağrısı çok normal ben 34+2deyim suandada hala var kasık ağrım Kasılmalarınıza dikkat edin sadece
minkmom_25 Esma006 bende biraz oturup kalkınca ya da uzanıp kalkınca öyle oluyor keskin bi ağrı saplanıp sonra geçiyor. Normal galiba
Mrwezyn1 Esma006 merhaba, kasıklarım alt tarafına da ağrı oluyor mu pelvik ağrısı gibi bacaklara kadar vuran bir ağrı bende de var çünkü
Tontis2025 Esma006 nstye girdiğinizde anlasılır hersey suan ters bir durum yoktur♥️ bebekler pozisyon alıyor bu haftalarda
Esma006 GH-35 kafası büyüyor doktorum da artık iki haftaya bir gel gözetim altına alalım dedi doğuma akdar iki haftaya bir gidicem