Minikaydoganlar Yok canım normal dedim ya ilerleyen zamanlar da bu his daha da artacak ilk gebelikte ben dışarı çıkmak istemiyordum insanların yanında iki de birde tuvalete gitmeye çekiniyordum doğumdan sonra ki rahatlama çok güzel oluyor tabi o baskı gidince 👍😊