gamzeordu Hanımlar merhaba🤗 39.1 haftalığım maalesef açılmam yok hurma açılmayı saglıuormuş doğrumu bilenler duyanlar tecrübelerini paylaşabilirmi
Ulya gamzeordu ben 6 haftalik hamileyim ,annemler bana her gun hurma yediriyolar ki ,cok kuvvetli yapar insani ,acildigini bilmiyordum😭
Esraabrklu gamzeordu ya bende bu konuda bilgisizim 36 haftalığım ama acaba başlasam mı.Belkide işe yaramıyordur bilmiyoruz tam olarak.
Esncn gamzeordu ben en son kuru hurma değil de yaş hurmanın açılma yaptığını duydum. Ben de daha önce ramazanda yediğimiz hurmalardan sanıyodum
Dmtozcy38 Ulya Canim hurma ilk aylarda yenmez son ay da acilman olsun diye yenir .. dikkat et erken dogum riski var hurmada istersen bir internette arastir.
Portakalim Ulya hurma acilma yapar siz onu doguma yakin yiyin kasar cocuk icin cok faydali tum cocugu besliyo
Esra16 Evet canim son zamanlarda acilma yapiyor arkadasim ye i dogum yapti ve bol bol hurma yedigini soyledi birde dogum öncesi hani bir ot var meryem ana eli mi fatma ana elimi ne oyle birsey onuda bi suya koyup dua okuyunca ustune acilma yapiyomus dogum kolaylastirmak icin ve gercekten dogruymus
Osse Esncn ayyyyy ben yaş hurmayı çok seviyorum ve yiyorum hep açılmam olmadı hiç şuana kadar ama yanlışınız var Ramazan’da yenilen kuru hurmalar açılma yapıyor doktorum bana ilk zamanlar onu yeme sakın dedi
crescent_ 36’dayım ve doktorum bu haftadan itibaren günde 4-5 adet hurma ye dedi. Sonuncusunun da çekirdeğini 10-15 dk em dedi. Açılmayı kolaylaştırdığını söyledi. Buna ilave olarak da düzenli ve bol yürüyüş önerdi.
Fatzek gamzeordu evet bende duymuştum canım. Canım çekmişti yemiştim bir tane. Duyduktan sonra bir daha yemedim. Son aylara saklıyorum 😄😄
gamzeordu bu haftalarda normal artık doğumuma 1 hafta felan gözüküyor buyüzden ayrıca bildiğimiz ramazan hurmaları
Srp Valla ben 39.haftamdayım yaklaşık 2 aydır hurma yiyorum günde 5 tane şu son 3 hftafır 9 tane yiyorum henğz bişe yok
Aysenurtsr Ben hamile kalmadan oncede cok yerdim, ilk haftalarda yemeye devam ettim ama sonra biraktim, simdiden acilmasin diye 🙂