Kızlar 9+3 haftalık hamileyim karaciğer enzimlerin yükselmiş. Ast nin en yüksek değeri 37 olması gerekirken benim 63. Alt en yüksek değer 45 olması gerekirken benim 119 geldi. Bu arada Safra kesem yok benim 10 yıl önce alındı bazen ara ara yüksek geliyordu sonuclarım ama gebelikle ilk defa bu kadar yükseldiğini gördüm. Kullanılan folik asit ye yapıyormuş bunu okuduğum kadarıyla. Kaşıntim vs de yok doktorum gastroenteroloji ye görünmemi tavsiye etti. Sizler benzer haftalarda böyle birşey yasadınız mı biraz endişelendim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.