KLina Kızlar sabah 7 den beri hastanedeydim öğlen ikiye kadar kan ver bekle vs vs meğer emfeksiyon varmış akındı varken çekemem dedi ve 3 ay sonraya tekrar randevu verdi çok canım sıkıldı bütün günüm boşa gitti ve bir daha aynı şeyleri yaşayacağım..