Kızlar selam reglm 1 gün gecikti İdrar testin de Pozitifi yakalayıp 1 gün gecikme ile beta verdim 92 çıkmış 🥹 Kimyasal gebeliklerim oldu sonucu Dktoruma gösteremedim beklemek yorucu kimyasal değeri bu kadar yüksek çıkar mı ? Yardımcı olur musunuz ? 🥰