Dmttthemum ilk gebeliğim de gittim riskli gebelik olarak çok bilgili ve çok memnun kalmıştım ikinciye hamileyim hem devlet hemde kırhan bey takipliyim doğumum devlette olacak ama kırhan beyde normal doğum yapmıştım ve doğuma karşı korkum bile olmadı hiç okadar rahatlatıyor insanı