Kızlar rutin muayeneye gelmiştik nst de sancı çıktı doktor çatı muayenesi yaptı ve 3 cm açıklık var dedi 1 saat sonra 4 cm oldu yatışım yapıldı 1 saattir çok fena sancı çekiyordum ağrı kesici yaptılar biraz hafifledi her doğum yapacak olan gibi korkuyorum dua edin daha bebeğim de çok minik 2.500 kilo umarım küveze girmez sağlıkla doğar ve sağlıcakla gideriz evimize