Henüz 5 haftalık hamileyim ama birden dolgularimda sorun yaşamaya başladım müthiş bir ağrı. Dış doktorum kadin doğumdan yazılı izin almadan tedavi edemeyeceğini söyledi. Kadın doğum doktorum da bebek küçük olduğu için böyle bir onay veremeyeceğini söyledi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Muhtemelen dolgu,kanal, diş çekimi gibi bir işlem olması gerekiyor şuan. Ağrıdan ne yapacağımı şaşırdım başına gelen var mı? 9 ay bu dişle mi bekleyeceğim ben