Sssbbbs Arkadaşlar 12 haftaya giricez. Dün doktor decavit yazdı kullanan memnun kalan var mı? Ya da onun yerine şu daha iyi dediğiniz? Omega 3 te almak istiyorum gelişimi için hem de kendim için onun içinde tavsiye rica ederim.
Asi_07 Sssbbbs decavit bir kutu kullandım ocean mummy le devam ettim güzel multivitamin onu kullanabilirsin
Aslaninannesi_ Sssbbbs hayır kuzum ocean mummy kullandım hepsi var içinde sadece iştahı açıyor baya bi ona dikkat et 😀
Parinas incii_mom a vitamini varmış içinde diyorlar elenetal için. Sizinkinde var mı bi kontrol edin bence
Nanelimon_19 Sssbbbs ben pregnom max kullanıyorum memnunum ilk gebeliğimde ocean kullanmştm ikiside çok iyi
NoName_ Sssbbbs doktorum imom önerdi omega olduğu için içerisinde,ya onu ya decaviti kullan dedi imom midemi bulandırıyor o yüzden decavit kullanıyorum ben
ddefnos Sssbbbs Decavitte çok fazla katkı ve koruyucu var canım butcen yeterliyse reçetesiz ilaçlardan almanı öneririm Ocean Mumy kullanıyorum genelde Ocean ürünleri güzel oluyor bi yan etkisini gormedim
Parinas Sssbbbs pregnom Max kullanıyorum memnunum. Doktorunuza sorabilirsiniz bence. Decavit iyi değil bi bildiğim. Önceki gebeliğimde imom kullanmıştım o da iyiydi memnundum
incii_mom Parinas var ama doktorum yazdı bir çok kullanan kişi de var zaten gebelikte kullanımı uygun tehlike yaratacak düzeyde bir a vitamini yok içerisinde
Selim_Alparslan Sssbbbs Decavit bana çok kilo aldırdı ilk gebelikte ve aşırı istah yapmisti. Herkesin bir olmayabilir ama şuan 23 haftaligiz Elenatal kullanıyorum cok memnunum.
Parinas Selim_Alparslan bunu bana ebe de söylemişti yıllar önce. Zaten iştahlıyım mahvolmuştum ilk gebelikte 1 kutu kullanımda. Gerçekten ciddi iştah açıyor içinde ne varsa 🙈