Morrinah hayır sadece sisteme girildi yatırdığım paraya baktılar ne kadar sıkıştı dediler valla bilmiyorum dedim elimdeki paraları hep hesaba atacaktım dedim yok miktar belirtmen lazim yok öyle demen lazım bilmem ne bilmiyorum dedikçe öyle iş mi olur diyorlar bi tersler bugün yine aradılar dedim elimdeki parayı bilmiyorum hesaba atacaktım elimdeki paraları dedim pazartesiye bıraktılar bu seferde