Tazeanne56 Eslem2112 belki hamilesindir ya da adetin yakın olduğu içindir canım kendini korkutma batı bekle adet olursan tekrar doktora gidersin kontrol için
yagmur2026 Beyzaknr testim yok malesef yapmayıda düşünmüyorum. Yaparsan etiketle beni. Umarım belirtiler yerleşmeden kaynaklıdır.
Tazeanne56 Eslem2112 evet var canım ama kan versen daha net anlaşılır kalınlaşmanın nedeni bence bir kaç gün bekleyip kan verebilirsin canım
yagmur2026 Beyzaknr ben ovülasyon testlerimi chatgbtye attım sonra belirtilerimi günlük girdim. Ona göre bu durum hamilelik belirtisi vajinada batma regl belirtisi değilmiş. Ona göre 27 mayıs da test yapmaya başlayabilirmişim ama yapmayacam.
Beyzaknr yagmur2026 Bencede bende chatgbtye belirtilerimi yazdım Banada hamile olabilirsin dedi ama daha 9 gün var bu belirtileri yaşamam normal mi bilmiyorum
yagmur2026 Beyzaknr belime ağrı girdi birden iştahım açıldı şimdi bunları yazdım olabilir diyor bakalım haftaya netleşir