Selam kızlar. Ben 75le doğuma gittim 69 la çıktım eve geldiğimde 6 kilo gitmişti 3 aydan itibaren yavaş yavaş diyet spor yapmaya başladm evde spor aletim var eliptik.
Onu kullanıyodum şuan 63 kiloya düştüm ama göbeğim hiç düzelmiyor resmen sinirlerim bozuluyor. 5 ay oldu doğum yapalı… evdeki bütün pantolonlarıma girmem gerekirken giremiyorum kalça ve göbek olduğu gibi duruyor. Normalde 38 bedendim hiçbiri olmuyor sanki göbek ve kalçam 42 bedenmişim gibi geliyor. Ne zaman düzelecek hiç umudum yok ama böyle bir durum yaşayan varmı siz neler yapıyorsunuz.