Selam kızlar. Ben geçen sene ombre yaptırmıştım kuaför güzel yaptı ama hiç yaşıma göre olmadı yaşlı solgun gösterdi bende üzerine 2 kere siyaha boyadm işte saçlarımı resmen yarısına kadar kestim o ombreden sonra saçlarım çok kırıldı kendine gelemedi aşırı yıprandı ince telli işlem görmemiş saçlarım vardı doğal saçıma yaptırdım yani. Halende kırıklarla uğraşıyoru. Kestirmekten bıktım saçlarım kısacık kaldı hala kırıklar gitmedi uzayan saçlarım bile kırılıyo bir süre sonra. Çoğu şeyi denedim maske şampuan yağ vs. Ama eskisi gibi olmuyor tamam toparlanıyor sonra yine kırılıyor tavsiyelere açığım ama lütfen kestir demeyin omzumun üstünde kestirmiştm 1 sene dayandm o kısa saça. Bir dahada kısa istemiyorum