stardusttt Reglime 6 gün varken evde erken gebelik testi yaptım ve silik çizgiyi gördük sonrasında aynı gün beta hcg değerim 17 çıktı normal mi sizce?
Kikiriki stardusttt stardusttt kız nendüşüğü ben adet günü 6 ile öğrendim tabiki düşük olcak 6 gün önce yapmışsınız hem
Burcukrblt stardusttt gebesiniz cnm benimde 10.35 sonra 24.63 sonrasinda 56.74 2 gune bir 2 kat artiyor kan ver 2 gune bir
stardusttt Aabbhjkndbdnnn Aabbhjkndbdnnn çok erken fark ettim o yüzden korkuyorum biraz teşekkür ederim ☺️
Ppatya60 Bende adet günü yaptım test net çift çizgi ertesi gün gittim betam 940,87 geldi yarın tekrar gidicem inşallah yükselir
akyuz14 stardusttt yani beta da cıkmıssa nettir diye düşünüyorum ben regl 4 gün geçtikten sonra 235 ile ogrendim 2 hafta sonra doktora gittim keseyi gördüm 1 hafta sonrasında bebeği gördüm
Masallah_21 stardusttt Benim regla 4 gün kala geçen ay 18 le öğrendim 10 gün sonra gittim yükselmişti bu ay gidip kalpatisi duyduk 6+2 yiz şu an
mor_menekse1 stardusttt kız 6-7 gibi bir değerle öğrenen var iki güne bir takip et bence doktora gitesende bnce birsy yapmaz iki gund iki katına çıkması lazım sonra rqnd bu al muayene olmaya git bence
Masal2021 stardusttt vardı senin gibi erken öğrendim bende 2 gün sonra verdgmde 59 çıktı 2 gün sonra 259 çıktı şuan 5 geçti son degerimij üstünden tekrar beta baktiracam göğüs hassasiyeti vardı ki ben orda anladım zaten
stardusttt mor_menekse1 bende aslında çok erken fark ettim biraz daha beklemek istedim öyle gittim kan vermeye daha yüksek bekliyordum tecrübesiz olduğum için o yüzden korktum biraz
stardusttt Masal2021 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah benimde kasık ağrılarım ve baş dönmesi olmuştu bende 2 gün sonra tekrar kan vereceğim
Masal2021 stardusttt ver ama sonra bence bı hafta geçsin üstünden cnku kolum çok kötü olmuştu sende sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın isn 💐
stardusttt Masal2021 çok merak ediyorum bir kez daha kan vereceğim yükseliyor mu diye sonrasında adet tarihimin geçmesini bekleyeceğim bende