hilalpoyraz benim doktorum da söylemedi ama kanama alanından da bahsetmedi,o an sormayı unuttuğum için arayıp sordum kanama alanı ne durumdaydı diye.Kanama alanı yok Duphastonu da bırakabilirsin ilişkiye de sık olmamak üzere girebilirsin dedi.Muhtemelen sorarsanız sizin doktorunuz da bıraktırır