Adet gecikmesinin 1.gununde kan verdim beta 2.1 çıktı yükselme olur mu sizce ?
Carpediem123 5 ve altı maalesef negatif:( Umarım diğer ay gönlünüze göre verir rabbim♥️
Tontis2025 😐
Belli olmaz canım 2 gün sonra adet olmazsan kan ver tekrar. Allah gönlüne göre versin
Sevgilimmmmmmm inşallah kuzum pazartesiyi bekleyiptekrar kan vereceğim