Arkadaşlar merhabalar tekrar burdayım ve sürpriz bi şekilde ama çok korkuyorum bebeğim henüz 11 aylık ama düzeltmiş olarak 9 aylık ve aşılama ile olmuştu erken doğum yoğun bakım süreci baya zor geçmişti çok şükür o günler geçti . Dün gebe olduğunu öğrendim hiç ihtimal vermiyordum ilki zaten aşılama ile olmuştu baya tedavilerle ve nedense 1 gün regl geçmesine rağmen aklıma düştü ve test yaptım pozitifi kanda verdi pozitif tabi tekrarlamam gerekli yükseliş için sağlıklı bir gebelikmi öğrenmek için . Çok korkuyorum istemiyorduk çünkü sürpriz bir şekilde oldu ne yapacağımızı bilmiyoruz nasıl olduda anlam vermedik ama olmuş , bebeğim çok küçük ona haksızlık yapmış olacağız diye düşünüyorum o da henüz bebek çünkü . Sizin çocuklarınız arasında kaç yaş var bu şekilde dahamı iyi bilemiyorum ama ne hissedeceğimi bilmiyorum vicdan yapıyorum biraz 🤷♀️