Deleted33000 bizde erken doğum tehlikesi kanama şu bu derken elhamdülillah 32 haftalık olduk şükür sağlıkla zamanında alırım inşallah oğlumu kucağıma ikinci bebeğim ilk oğlum 3.5 yaşında ama kıskançlık sanki şimdiden başladı bende de stres kaygı endişe arkamda oğlum kalck diye her gece uyurken sarılıp ağlıyorum nsıl yapcm diye çünkü bana çok bağlı babası bille yemek yedirmez annem yedirsin annem uyutsn annem içrsn hep böyleyiz nasıl olck doğumda bilmiyorum ztn norml doğum korkusu hatsafa da ay bilmiyorum ya içimi döktüm hakkını helal et cnm ama ciddn düşünmekten kafayı yiycm ya sende sağlıkla yavruna kavuşursn inşallah cnm,❤️