32 haftadan beri dişim ağrıyordu ben de ayakta söylemesi özele gidiyorum Doktorumu arayıp söyledim dişim ağrıyor doktora gidebilir miyim diye bir müdahale edebilirler mi diye sordum evet edebilirler dedi hiçbir sorunun yok senin dedi ve dişçiye gittim özel antibiyotik verdi kullandım sonra bıraktım dişimin ağrısı geçti yirmilik dişim bu arada sonra doğumdan sonra çektiririm falan düşündüm hiç de öyle olmadı 37 hastayken de dayanamadım doktoruma aradım rapor aldım reçete yani dişimi çekebilirim herhangi bir sorun olmadığını belki belge dişçiye gittim çektirdim 20 lik dışına üç gün oldu yani dişimi çekiyordu herhangi bir sorunum da yok şükür Allah’ıma işte benim de ben de gayet iyiyim diş ağrısı çekmiyorum şükürr