Betha16 Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim serklajlıyım atıldı 13 haftada dün vajina da çok baskı hissettim su kesem aşağı inmis açılma yok ama kese aşağıda böyle olan varmı erken doğumla mi sonuçlanacak
Plansizgebe Betha16 inşallah zamanı gelince sağlıkla kucağınıza alırsınız orası kapalıysa aşağı da dursa içinde gelişmeye devam eder bence. Sadece sürekli yatman gerekecek 37 den sonra gelsin inşallah
Duygunur1 Betha16 merhabalar, Sonuc nasıl şimdi? Ben de serklajliyim ve su kesem balon gibi olmuş. 26.haftadayim
Betha16 Bişey demediler yatıyorum işte geçen sene 22 haftalık bebegimi kaybetmiştim şimdi yine aynı şeyleri yaşıyorum korkuyorum
Srfblt Betha16 çok geçmiş olsun, inşallah her şey iyi güzel olur, dikişinizi uzman bir doktor perinatoloji uzmanı filan mı atmıştı bir kadın doğum uzmanı filan mı belki onunda etkisi vardır
Betha16 Geçen senede aynı doktor atmıştı dikişleri gayet iyi ama bebek aşağı inmis dikişte problemim olmuyor benim dikişler sağlam. Oluyor sadece rahim dikişi bile tutmuyor çok inceymis çok küçük daha korkuyorum inşallah dayanır
Betha16 Bide sabah Nişanı’m geldi galiba 1 peçete dolusu akintim vardı rahimden cikiyor gibiydi ama serklaj olduğu için tutarmi bilmiyorum bile
bilgemomy Duygunur1 nasıl anlaşıldı sizde bi belirti oldu mu .. bi sıkıntı olur muymuş yoksa normel mi bu durum
Duygunur1 bilgemomy yok olmadı serklaj dikisi tutuyor şuan dedi o kadar. Yani doktor hedef 27yi görmek dedi 26.haftadayim. ama işte baskı var galiba dikise inşallah 30lara kadar dayanır. Sizin nasil? Ne kadar süredir bu durumdasınız
bilgemomy Duygunur1 lekelenme falan da yok o zaman ..ben de bazen karnım sertleşince korkuyorum baskı falan olur diye daha 21 haftalığım insallah ileriyi görürüz canım benim dikkat ediyorum oldukça bende dinleniyorum
bilgemomy Duygunur1 inşallah 30 haftayı da görürsün hiç belli olmaz dinlen ama ayakta kalma ki baskı daha çok yapar progestan kullanıyorsundur değil mi
Duygunur1 bilgemomy kullanıyorum hastanede yatiyorum zaten doktor 3cm açıklık ve 0.7 cm serviks uzunluk dedi ama dikiş tutuyor dedi işte doktorlar da net bir sey demiyor insan korkuyor tabi onlar da bilemez. Ama işte insan stres olmamaya çalışıyor ama cok zor
bilgemomy Duygunur1 canım benim sakın stres yapma 7 ay yatanı duydum haftasında doğumu olmuş bide düzelip çıkanı da duydum gördüm okudum o yüzden morelini yüksek tut dua edeceğim inşallah sağ salim eve gönderirler haftalarını evden takip edersin ileri haftayı da görürsün inşallah 💖💖💖
Duygunur1 bilgemomy ay inşallah canım senin nasıl durumlar? Bebislerimizi sağ salim kucağımıza alalim inşallah dua edelim birbirimize
bilgemomy Duygunur1 bende dinlenmeye çalışıyorum artık ağırlaşıyorum gittikçe inşallahleri haftaları görürüz sağlıkla dogarlar 💖