Kızlar gebeliğin öğrendiğimden beri yağlar kremler sürdüm. Kaliteli içerikler de kullandım. Sadece geçen hafta hasta olduğum için karnımı nemlendiremedim birkaç gün. Bugün bi baktım kasıklarımın üzerinde iki taraflı kırmızı çatlaklar var. Hemen kantaron yağı da sürdüm normal yağlarımı da. Ama çok üzüldüm. Bunlar ilerler mi? Bu haftaya kadar çok iyi geldim diyordum yatkınlığım olmasına rağmen. Başlayınca önünü alabilen var mı? Sizde nasıl ilerledi süreç? Ay çok canım sıkıldı ya