Merhaba arkadaşlar 11 haftalık tüp bebek yöntemi ile hamileyim. 3 gün sonra ikili test vereceğim ense kalınlığımız 1.3 ölçüldü. Doktorum aynı zaman da fetal DNA dan da bahsetti. Ultrasonda bebeğimin gelişimine iyi dedi. Fetal DNA testini benim kararıma biraktı. Biraz pahalı tabi ki. Aranızda yaptıran var mı ve bunu kesinlikle yaptırmalı mıyım ?
Şimdiden çok teşekkür ederim.