minnakkm Kızlar 14 haftalik hamileyim ara ara her zaman değil ama ara ara bu bb yi kullandım arbutin varmış kullanilmamasi.gerekiyormus.cok üzüldüm çok tedirginim.gercekten gözden.kacirmisim bir zarar olmus mudur sürekli degil ara ara kullandim
AybenYB Çok kullanmadıysan bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum içini ferah tut doktoruna bahset ama mutlaka