Bal0306 tetanoz aşısının 2 defa yapılmasının nedeni ‘’ ilk aşı hani diyelim paslı çivi battı gittin o anki durumdan korumak için, ikinci aşı ise senin vücudunda tetanozun kotuyuculuğunu 1 yıla çıkartmak. Hatta 3 aşıyıda kendi isteğinle gidip vurulabiliyorsun ve 5 sene civarı koruyuculuğu oluyormuş. Tetanoz vurulma nedenide doğumda kesi durumları olduğunda veya sezeryanda seni korumak’
Yeni çıkan aşı ilk vurulan üçlü olan evet diğer hastalıklar için anne ve bebeğin 2 ay aşılarına kadar onu korumak.
Yani tetanoz senin için diğer içerikler bebek için.
Tetaznoz iğnesi olarak araştırabilirsin. Öyle kafanda daha net oturur.