Merhaba 2 düsügüm var bir boş gebelik bir kalp durması. Doktorum hala her gebelikte olabilir demesine rağmen ilk düşügümden beri pıhtılaşma testi yaptırmak istediğimi söylemiştim hala sağlıksız gebeliktendir diyor özele gittiğim halde ısrarla test istemiyor.
Neyse sonuç olarak doktoru değiştirip özelde genetik tüm testlerimize baktırmak istiyorum
Düşük veya kürtaj sürecinden sonra kaç ay bekleyip test yaptırdınız şu an 40 gün lohusa sayılacaksın dedi bana doktor . 6 hafta beklemem mi gerek?