Meryemdd 18haftalık gebeyim 72ile hamile kaldım 76yım şuan ikizlere gebeyim çok kilo aldım diye psikolojim bozuluyor 😅sizler kaç kg aldınız?
sacmalamakizim Meryemdd İlk gebeliğimde baya kilo aldım 56-57 civarı hamile kaldım 73’le doğurdum, ikinci gebeliğimde 73 kiloyla hamile kaldım, 79-80 arası doğurdum.
Parinas Meryemdd ikiz için normal bence. Her biri için 2 kg gibi düşünürsek 😀bende 16ya kadar almadım sonra hızlanıyor ama işte hele de iştah varsa hareket azsa 🥲
Meryemdd sacmalamakizim Senasude Nymphadoraa Baharkle alpaslaninannisi Nanelimon_19 Senasude inşallah çok kilo almam ama şimdiden böyleyse 😏
Senasude Baharkle evet ilk gebelik tek avantajım boyumun uzun olması yoksa yer mantarı gibi görünürdüm
alpaslaninannisi Ben 68 ile hamile kaldım 66 a düştüm mide bulantısından şimdi 15 haftalık 67 kiloyum bakalım sonumuz ne olacak hedef 75 ama 🥰
Nanelimon_19 Ben 68 ile hamile kaldım şu an 37+1 deyim 88 olmuşum dün tartıldım herhalde 90 ile doğuma girerim gibi önceden takardım ama artık takmıyorum ben o kadar kilo aldım ama bebiş 2400 anca olmş yani sağlık olsunda kilo çok öenmli değil verilir elbet
ezgidnmz 52 ile hamile kaldım ikiz bekliyorum 26 haftada 10 kilo aldım kilo alımım gayet iyiymiş genelde bebeklere gidecek besinler yemeye çalışıyorum
sonbahar_2322 Meryemdd 22 haftalık hamileyim 81 ile hamile kaldım Şimdi 74 kiloyum ben kilo veriyorum almak yerine🙏🏻
DogaLina_ Meryemdd cok mu 🙈 ben ilk hamileligimde tek cocuk olmasina ragmen toplamda 35 kilo almistim 🤣 ilk 3 4 ay icinde 15ini almistim 🤣 sigara iciodum sigarayi birakmistim o yuzdendi 🙈
Zalas 49’la hamile kaldım ilk üç ay 43’e kadar düştüm şu an 56’yım. Verdiğim kiloları almamı saymazsak 7 kilo falan aldım. 31+6’dayım şu an.