Merve__26 bebek toplanmaları bu haftalarda normal sayılıyor benim de oluyor ara ara doktora söylediğimde ise normal bebek hareketlerinden sayabiliriz onu doğum başlaması böyle bir şey değil tüm karnına sancı girer dedi ama siz yine de sorun doktorunuza herkesin durumu farklı olabiliyor