13+0 olduk 🥰 2 kez kontrole gittim. Cinsiyet belli olmaz daha dedi sonuncuda(12+4). 2 gün önce hareket hissettik. Derim yırtılıyormuş gibi ağrımaya başladı. 12+4 ultrasondan sonra bir kez nefes kesici bıçak batması gibi his yaşadım 😅 . 2li test yaptırdım ancak ensesi ince dedi. Çok yiyorum, çok acıkıyorum. Pregnom max kullanıyorum. Berbat hikayelere maruz kalıyorum her insan gördüğümde 😂 Hareket etmeye egzersiz yapmaya çok üşeniyorum..