Hasret17 Kızlar biz 36+2 olduk fakat benim 2 3 gündür kasıklarım da çok sancı var vajinama da vuruyor ağrı bugün hastaneye gitmeyi düşünüyorum gitmeli miyim sizce
Tomrisinizi Hasret17 benim de öyleydi ben de 36+2 yim dün kontrolum vardı bebek kanalı zorladığı için oluyormuş öyle söyledi sanki böyle regl olacakmisim ama olamiyormusum gibi bir agri bendeki.