asil15 ElvinEmineeee söyle anlatiyim evde yapılan dusuklerde eğer parça kalirsa canlı canlı işlem yapıyorlar ama hastanede olursa anestezi alabiliyor vakumla çekiyorlar
ElvinEmineeee asil15 olabilir canim o zaman riske alma .ben hic zaman ne hortumla nedeki kazimakla kurtaj olmadim.amma vakumla kurtaj yaptiran arkadasim cok.memnun kalmisdi .canim
Eren1 newera çok üzüldüm gerçekten cokk :( of bende salı günü nü beklıyorum muhakak haberleşelim birbirmizden olur mu bend ekanama yok ağrı yok hiççç birşey yok ya
newera Eren1 benim karnım ağrıyordu. Şimdi de kahverengi lekelenmem var. Bide benim bebek güzel yere yerleşmişti. O yüzden kendi düşmeyecek gibi. Daha önce düşük yaptığım için hissediyorum. Çok mutsuzum 😢
Eren1 newera bende öyle canım çok mutsuzum ne yapacağımı da bilmiyorum Salı gününe kadar benim herhangi bir lekelenme karın ağrısı hiçbir şeyim yok tersine hamilelik belirtilerim devam ediyor 🫣😣
newera Eren1 benimde öyle olmuştu hatta kusmustum bile ama ben şu an 3. Haftaya girdim artık şiddetli sancım var hafiften düşürmeye başladım gibi
Eren1 newera bana doktor bu hafta müddet verdi canım ya bende salı gidecem doktora ama beklemeye korkuyorum yoksa beklerdim kendı olsun dıye