Canım ben 14 haftalıkken bebek büyük de olduğu için ilaçla düşük yaptım benim sürecim 3-4 gün sürdü. Asla kolay değildi sancı son zamanlarda pik yapıyor. Hastanedeydim o kadar süre zamanında zaten düşükten sonra içimde parça kaldığı için kürtaja da alındım. Hakkında hayırlısı olsun anesteziden korkma parça kalırsa zaten yine alacaklar seni kürtaja inşaAllah tez zamanda feraha erersin canım