Betul29 haber vermek yeterliymiş onlar takip ediyorlarmış. Ben telefon ile bilgi vermiştim. Sağlık ocagı sadece aşı zamanı arıyor zaten onun harici arayıp sormuyorlar.
Ben aşı için gittiğimde gitmeyerek nasıl doğru bişey yaptığımı anladım. Ebe değil hemşire takip ediyor ve kendilerini doktordan bilgili sanıyorlar. Tansiyonum çok düşüktü normalleşti diyorum. Bu mu normal diyo. Kan ilacı başla dio. Dedim değerlerm normal doktorum gerek görürse başlarım. Özel doktorlar düşükte olsa başlatmıyor dedi. Ki ben içtiğim ilacım demir destekli bunu sormadan ters ters beni strese sokmak için konuşmalar yaptılar.
Bide dobler cihazı ile kalp atısına bakalım dediler. 4 farklı cihaz denedi. Duyamıyorum filan bir strese soktu meğerse cihazların bir eski biri bozuk birnin pili yok en son buldukları cihazda duyuldu ama yarım saat beni krize soktu orda. İnan artık sağlık ocagındaki kimseye güvenim yok. Umarım sizin takip hemşireniz iyi ve insan olan biri çıkar🙏