maviportakal_ Kızlar 16.haftadan beri bebeği arada pıt pıt hissediyordum artık bebek mi gaz mı bilmiyorum bu hafta neredeyse hiç hissetmedim endişeleniyorum
erikarpuz maviportakal_ ben de 16. haftadan beri dediğiniz şekilde hissediyorum ama sürekli hissedilmiyor 2 gün hiç hissetmediğim olmuştu 2 gündür de çok şükür fazla hissediyorum daha her gün hissedeceğimiz günlere gelmedik ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora gidin
deryakrgz maviportakal_ hergün hissetmemeniz normal. Bebek daha küçük ilerleyen zamanda hissedersiniz. Ama içiniz rahat değilse sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsiniz..
Ahsenmira maviportakal_ kendi sağlık ocağında baktırabilirsin kalp atımına canım bir keresinde bende iki gün hissetmemiştim öyle rahatladım
Payiz maviportakal_ 16-17-18. Haftada bende pıt pıt hissediyordum bağırsak hareketi gibi bebek sanıyordum. Zaten bağırsak hareketiymiş. 😂😂😂Normal hareketli bilmediğim için sonra 19. Haftamda gerçekten hissettim bu sefer gerçek bebek hareketini öğrenmiş oldum. Endişe etme beklemediğin bir anda sürpriz olacak.
Mavro İlk hamileliğinse 16 hafta erken hissetmek için o yüzden gaz olur. Kişiden kişiye de değişir. 24 haftaligiz net hissetmiyorum ve her şey yolunda çok şükür sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
maviportakal_ Mavro ilk hamileliğim o yüzden biraz endişe ettim doktor randevum haftaya napsam bilemedim tabi
deryakrgz maviportakal_ yani her yerde var mı bilmiyorum ama kuzum bizim sağlık ocağında var sorumlu olduğunuz ebe dinletiyor. Tdap aşısı öncesi bana dinlemişti. Aşıyı sonra yapmıştı. Arayıp bilgi alabilirsin 🌺🥰
maviportakal_ deryakrgz aşıyı kaçıncı hafta da yaptırdınız benimde bu aralar gitmem gerekiyor ona göre gitmişken belki dinlerim
deryakrgz maviportakal_ bana 17.haftamda yapıldı kuzum. Pazartesi ikinci doz için gideceğim. Şuan 21+3 üm.
maviportakal_ deryakrgz teşekkür ederim ben de o zaman artık yaptırayım hem bakıyorlarsa dinlemiş olurum 🌸
deryakrgz maviportakal_ rica ederim kuzum bakıyor ben dedim yaptığınız aşının bebeğe bir zararı yok değil mi 😂 ilk gebelik olunca ister istemez tedirgin oluyorsun. Oda olur mu öyle şey tabiki yok zaten bebeğin kalp atışını dinletip sonra aşı yapıyoruz dedi 🤗
deryakrgz maviportakal_ ama bebek daha küçük yaa o yüzden hareket hissetmemen normal ben 22 olacağım ben bile bazen hissedip bazen hissetmiyorum. Belki de sen hareket halindeyken hareket ediyordur sen hissetmiyorsundur bir sorun olacağını sanmıyorum zaten hareket takibini şuan için yapmamız doğru değil 🤗