Aşkım her ay kan veriyorsun her ay test yapıyorsun 😩😩 Adetime daha çok var diyorsun kan mı versem diyorsun… 0 çıkacağını bile bile kan veriyorsun. Bekle aşkım. Bugün yine idrar testi yap. Gerekirse yarın yine yap. Eğer hepsinde çizgi görürsen git kan ver. Artimed bende de ilk saniyede çok net çizgi çıkarmıştı baya koyuydu ama meğerse negatifmiş. Lütfen kendini de beynini de bu kadar stres sokma