Eslem2112 canım basından beri anlataym ben safra ameliyatı olcaktım adetimden 3 gun once buyuk temizlik yaptım adet olmadan yapayımda halim falan kalmaz dedim koltukları cektim o yana bu yana ertesi gun yani adetime 2 gun kala ben adet oldum yada koltukları cektigim icin oldu bilmiyorum ben adet olarak yorumladım hamile olduguma yormadım hic normalde 5 gun surer adetim ameliyata gircem 9. gun oldu hala adetim geliyo bi ara kesiliyo sonra tekrar baslıyo kanama ameliyattan cıktım yine kesilip kanamaya devam etti ameliyatın 3. gunu tuvalete gittim peceteye seffaf bilye gibi buyuk bi parca geldi icinde su vardı ben yine ameliyata yordum 15. gunde doktora randevu aldım artık gittim anlattım durumu ultrasona baktı rahimde kalınlasma var kan ver dedi ertesi gun sonucum 38.5 cıktı erken gebelik testi aldım ilk o negatif cıktı yarım saat sonra cizgi belirdi ama kanda hamileydim yanii ertesi gun doktora gittim doktor ameliyattayms acilden kan verdim degerim 11 e dusmus bida doktora gitmedim betam sıfırlandı ben kimyasal diye yordum ama normal dusukmuydu bilmem daha oncede doktora gitmedigim icin oda bilemezdi heralde kimyasal der gecerdi